Kızlar bebeğim 24 günlük ve emzirirken çok zorlanıyorum. Memeyi emerken sanki emzik emiyor gibi ucunu tutarak emiyor ve tam kavrayamıyor bu da benim canımı çok yakıyor. Memeyi tam kavramayı nasıl öğretebilirim? Bir de memeyi emiyor ya yutkunurken süt ağzının kenarından akıyor, hepsini çıkarmıyor eminim yutkunma seslerini duyuyorum ama sütün birazı akıyor ağzının kenarından. Bunun sebebi ne olabilir?