Kızlar az önce ravdevum vardı 15+0 gözüktü ve doktor bacak arasında bir şey göremiyorum ama göremediğim içinde kız demek istemiyorum şuan çok erken dedi. Sizce erken mi görmediyse kızdır diye düşünüyorum. Eltim 11+1de öğrenmiş oğlunu. Erkek çocuk olsa görünmez mi sonuçta boş gördü bacak arasını.