hafsa2020 doktorum kontrole gittigimde farketti hep böyle mi ara sıra mı oluyor diye sordu bende bi kac gündür bu sekilde oldugunu karnımı gerdigini ve canımı acıttıgını söyledim. Nstye yolladı bisi cıkmadı. Hareket felan oluyorsa korkma canım. Yinede çok çok oluyor ve icine sinmiyorsa doktoruna bi mesaj at yada bi acile felan git ☺️ Benim ki sulu kanama, sancı girerse hemen gel dedi sadece ☺️