Gunmoom Bel ve kasık ağrısı ile gittim doktor progestan yazdı 9+2 haftalığım kanama vs yok ama açık kahve akıntı geliyordu ara ara. Bu durumu yaşayan var mı
Sevvl Gunmoom 12 haftaya giricez bende kullanıyorum fitil olarak ama benim kanamam vardı kan kırmızı o yüzden verildi
anneligedair Gunmoom bende de kahverengi ve pembemsi bir leke oluyordu doktorum bu hafta progestan kullanmaya başlattı çok şükür lekeler kesildi
Dcl027 Gunmoom bende kullanıyorum 4+4 görünüyor uygulamada ama daha beta takibi yapıyoruz. Sabah akşam alttan ikişer tane