Öncelikle rabbim herkese kolay doğum nasip.etin
Elbette her doğum kolay değil her bir zorluğu var
Pazartesi günü sıradan kontrole gittim alttan muayene olduktan sonra eve gittiğimde lekelenme ardından nişanim geldi sonra adet ağrısı gibi bir ağrım oldu ara ara geliyodu akşam saat 8 9 arası sıklaştı ve dayanılmaz hale geldi doktora gittiğimde 3 cm açıklığım olduğunu öğrendim epidural takicagini söyledi bende kabul ettim hem açılman hizli olur dedi gerçekten de çok hızlı bir şekilde açılmam oldu 3 saat içinde 10 cm açılmam oldu ve yatişim yapıldı sonra doğum başladı saat 3 te oğluma kavuştum rabbim isteyen herkese nasip etsin pozitif bir doğum hikayesiydi💓💓