Geberikgelin34 32 + 4 günlük hamileyim devamlı bir mutsuzluk bir ağlama isteği ne istediğini bilmeyen çekilmez bir insan oldum neden böyle oldum benim gibi olan var mı ? Geçiçi bir durumdur umarım … 😓😭😭😭
Gizem1994 Geberikgelin34 bende 34 haftalığım suan da bi gülesim geliyor bi ağlamak istiyorum herseye alınıyorummmm geçici bi durumdur yaaa herhalde 🥰🥰🥰
Naz777 Geberikgelin34 35+1 den sesleniyorum canım yaşadıkların çok normal. Hormonlar canımıza ot tıkıyor. Dün akşam melek gibi adam olan kocamın anneciginden emdiği sütü burnundan getirdim birde üstüne ağladım ayrıca küstüm konuşmadım. Hicbirsey yapmamış olmasına rağmen de onu sucladim ohhh misss. Ama bugün ne yaptığımın farkındayım. Tek avuntum anneyim ben hormonlar yapıyor 🤣🤣 üzülme doğunca geçiyormuş ☺️☺️
Ezgi_hsyn Geberikgelin34 dün akşam Bi darlık geldi ağlama rahatlicm ama yok eşim dalga geçiyor hadi Bi kere dokunmayın da boşa ağlama vs diye aynı durumdayım çok mutluyum elhamdülillah ama Bi an Bi nefes alsam versem o an gözümün önüne aklıma enteresan Bi durum Bi his geliyor hemen ağlıyorum başım agrıyo içim darlaniyo 😅 günler yaklaştı ya bence o yüzden
Gizem1994 Geberikgelin34 elbet geçer yA takma hamilelik hormonlarımızı değiştiriyor normaldir ki çoğu kişi bu şekilde :)
Geberikgelin34 Naz777 sorma bizim dün evlilik yıldönümümüzdü yemeğe gittik geldik bir memnuniyetsizlik bir gerginlik valla bilmiyorum yaaaa çok bunaldım nedense …
1erkekkannesiiii Geberikgelin34 ben geçen hafta 2-3 gün öyle oldum sonra geçti 😂 arada geliyo bana da