Eef ilk yaptırdığım yüksek 170 çıktı. Sonrakiler düşmüş dedi doktor 2 gün sonra yaptırdı. 100 gr 1-2-3 saat aralıkla baktılar ama 2 gün şeker tüketmedim bilinçli olarak düşmüş iyi çıkmış sonuclar dedi o yüzdem dahiliye göndermeyeceğim dedi diyet yapacaksın dedi