Momanne06 Kızlar kıyafet almaya başladınız mı şubat da doğacak kızım çok az kış gorcez yenidogan takımlarla atlatirmiyim çoğunlukla yaz için 3 6 aylik jcin yazlıkları almak istiyorum ama bulamıyorum siz ne yapacaksınız
Eldgrn Momanne06 valla ben yaza görebileceği şeyler alıyorum Şubat doğumlu olacak hayırlısıyla ilk zamanlar evde olacağı için pek başlamadım bişey almaya biraz daha ilerisine bıraktım şimdi ilk bahar yaz eşyaları indirimde onları alıyorum ne yalan soylim