Anne0666 Eluf foruma girdiğinizde üç çizgi var üst üste orada resim yükle yaziyo oradan yükleyebilirsiniz
ilaydaa61 serosmom17 bu doktorun cihazı biraz kötü mü sanki devlette 16 dan önce söylemiyorlar özelde 13 haftalıkken falan söylüyorlar ondanda göremedim demiş olabilir
serosmom17 ilaydaa61 aslında 11 hastalıkken doktorum %70 erkek dedi özelde bu gün devlete gittim göremiyorum pek dedi cihazım iyi olmadığı için dedi aynı devlet hastanesinde geçen hafta başka bi doktor da erkeğe benziyor demişti
Happy52 minikannesiiii bizde 16 haftalık olduk bir doktor 3 defa erkek dedi belli aralıklarla başka doktor kız görüyorum dedi bugn tekrar gittim bacakları kapalıydı göremedi ama yüksek ihtimal kız dedi.
Eluf Anne0666 yaptım kopyaladim ama yapıştır yok buraya koyamiyom lütfen googlede hızlı resim yukle yapiyom buraya koyamiyom tam orda nasil yapcam
minikannesiiii Happy52 bizim şimdiye kadar hiç Bi doktor cinsiyete alakalı birsey soylemedi bizde meraktan çatlicaz neredeyse 😂
irem01 Kızlar çok küçük biliyorum merak ediyorum tahminlerinizi o yüzden zden atıyorum keseden konumundan falan anlayan varsa 😅😅