Merhaba kızlar 19 haftalık hamıleyım detaylı ultrasona gıttım doktorum bebeğimin kalbinde beyaz leke gözüktüğünü soyledı cok onemlı bısey değil bazı bebekler de görüldüğünü soyledı kontrol amaçlı baska bır doktorun da bakması gerektıgını soyledı her ne kadar onemlı degıl dese de ıcıme kurt düştü..Ailemden yenidoğan teyzemin kızının da böyle zamanında olmuş ama şimdi turp gibi bazen öyle lekeler gözüküyormuş sanırım sizde de yaşayan oldu mu aynı durumu çarşamba gününe kadar nasıl randevuyu beklıcem korkmuyorum değil 😩