Çok mutluyum kızlar sonunda bebeğimi gördüm bugün minicikti yaa🥺 Herşey yolunda ve kalp atışını da duydum o kadar güzel bir duygu ki asla tarif edilemez 🥺 Umarım bundan sonra daha da güzel ilerler herşey bu süreçte destek çıkan, içimi rahatlatıcı yorum yazan herkese teşekkür ediyorum. Şimdiden çok şanslı bebeğim, bir sürü teyzesi oldu burda 🥰