Mrvkyr Adanada oturan arkadaşlar akdeniz kart diye bisey duydum bu kart hastanelerde doğumda indirim saglıyormuş peki bu kartı çıkarmak için Bi derneğe üye mi olunuyor ve nasıl çıkartılıyor bilgisi olan yazabilir mi acaba
Ayseatr Belli hastanelerde geçiyor çarşıda ki cetinkayanin arka tarafında yerleri gidip bi ücret veriyorsunuz 1 sene boyunca kullanabiliyorsunuz ben aldığında 20 lira gibi bise vermistim ama şimdi ne kadar oldu bilmiyorum
Mihsu Ayseatr siz aldınız ve kullandınız mı o zaman böyle bir indirimden faydalandınız mı çevrenizde faydalanan var mı
Ayseatr Mihsu evet 1 sene kullandım metro hastanesinde geçiyordu ama başka özel hastanelerdedir geçiyor arkadaşımdan duyup almıştım zaten
Bahtsizana111 Ayseatr bende yeni aradım ama iletişim numaralarını bi türlü bulamadım sizde acaba belirli bi numaraları varmı ne gerekli veya çıkarmak için
Ayseatr Evde bi kartarini buldum ama numara aynı mı bilmiyorum 0322 352 9579 bi arayıp sorun isterseniz
Bahtsizana111 Ayseatr çok teşekkürler aradım açan yok ama en azından çalıyor😅 diğer numaralar çalmadı bile en sın bi numaraya ulaştım ben işlem yapan kişiyim siz belediyeyi aramanız lazım belediye derken denek için falan mı dedi anlamadım😅
Bahtsizana111 Ayseatr ya çok teşekkürler bildirimler gelmedi için çok çok geç gördüm çok teşekkürler ❤️