SnmTrk yani benim kızım ismine çeker insan derler o kadar güzel bir bebekki gerçekten insanların tepkileri sen sultan mı olacaksın oluyor adı gibi çok güzel oluyor bir sürü ge hayalım ve osmanlıyı seviyorum kime ne 😅 ama şu isimlerden öyle sıkıldım ki insan çok konuluyor diye koymaz yine koymaz ya 😅