16esranur Kızlar nts sonucumu doktor aldı bende kalsn dedi bana vermesi gerekmez miydi devlet takipliyim
yabadabaduu 16esranur bende devlete gidiyorum nst ye bakıp direk bana geri veriyor her seferinde kağıdı🤷🏼♀️
Fnd92 16esranur Vala ben özelde takıpliyim hersey yolunda dedi istemedim bende bisey olsa söylerdi zaten
16esranur Deletedmom_110 ilk girişimde bebeğin hareketlerini beğenmedi tekrar çektirmemi istedi bnde tatlı yiyp çektrdm bu sefer oldu dedi ikisini de aldı zımbaladı bnde kalsn dedi
berceste5155 16esranur bende devlet takipliydim doktor bakıp geri veriyordu sonrasında lazım olacak bir şey değil bence vermemesi de sorun yaratmaz
durumoms2 16esranur aynı hastanede kime sıra bulursam ona gidiyorum son günler olduğu için. Doktorun biri veriyor diğeri vermiyor 😂
SibelBalciOz 16esranur bana da vermiyor ben de özele gidiyorum ücretlendiriyoruz biz Bunları demişti.Bi kere de bayramda acile gidip girmiştim nstye devlet hastanesine o zaman da vermemişlerdi.Demek ki onlarda kalması gerekiyor