Sdnrr06 İdrar tahlilinde kan göründü doktor kum yada taş olabilir dedi biraz ağrılarım ne yapabilirim önerisi olan var mı
Nskyhn Sdnrr06 belini ayaklarını sıcak tut. Sıcak su torbasi yapın. Ama karnınıza değil. Bol su için içtikten sonra evde yürüyüş yapın. Kum dökmüştüm. Maalesf tek bunları yapabilirsiniz bı de Parol için ağrı olunca
dlrterzioglu Sdnrr06 Doktor bana da böyle dedi ve o gece beni yatırdı serum falan taktılar… Sizi neden saldı ki?
Edaeda06 Sdnrr06 ben çektim acısını taştı hatta 1gibi hastanede yattım sıcak su torbasını belime koydum antibiyotik tedavisi ilede düşürdüm
Mlk_94 Sdnrr06 Benim de aynı şekilde idrarım da kan görüldü şiddetli sol arka bel tarafımla ağrıyla gittim hastaneye 1 gün yatırdı beni kum veya taş düşürmüş olabilirsin dedi serum verdi antibiyotik tedavisi gördüm.
Sdnrr06 dlrterzioglu bilmiyorum ki sonuçta bunlar görünüyor sadece su iç dedi gönderdi ama aşırı ağrım var
Edaeda06 Sdnrr06 valla benim ağrım çok şiddetliydi öyle yattım dayanılmayacak gibi olmadan gitme sonuçta ilaç veriolar ne olursa olsun yürümeye çalış sıcak torba koy doktoruna danışarak taş yürürse çok ağrıyor