Eymenim26 9 haftalıktan itibaren karnımdan vuruyorum. ilk zamanlar dediğim gibi koldan vuruyorduk. etinizi sıkıştırıp iğneyi batırınca hissetmiyorsunuz bile iğne incecik zaten, ilacı verdikten sonrasında azıcık yanma oluyor o kadar ki kolda da aynı durum oluyor. cesaretinizi toplayıp bir kere denerseniz daha rahat olduğunu fark edeceksiniz.