Deletedmom_110 Mommeryy göğüslerinize dokunmamaya çalışın uyarı verip doğumu tetiklersiniz bazı hamileliklerde olabiliyor böyle
Asel-ahsen Mommeryy sütünüz gelmiş. İlk ağız sütü denilir ve rengi sarı olur. Bebek için de oldukça faydalıdır o süt..🥰 doğum sonrası 4-6 gün devam eder sonra normal beyaz rengini alacaktır..
asyagibi Mommeryy evet gayet normal ilk sütleriniz onlar göğüslerinize dokunmamaya çalışın uyardıkça artar
Melismelo Evet sakın dokunmayın sıkmayın rahmi uyarmış olursunuz, bendede kac defa geldi dokunmadım kesildi 37+5 oldum şuan
Mihsu Melismelo ben hep dokundum bu uyarma ise eğer sıktım hatta kuruyordu ben hususi bekletip soyuyordum yine sıkıyordum 40-4 te sezeryan oldum teşekkürer 😅
Muk02- Deletedmom_110 ayy gerçekten mi bende gümüş kapağı koymaya başladım 34+1 haftalığız erken koyuyorum belki ama erken doğum riski var o yüzden bakıyorum sıvı geliyor koyduktan sonra bende sıkıyordum ilk gebeliğim 😱😱😱
Melismelo Mihsu ahah aman erken haftalarda sıkmamak dokunmamak lazım rahim uyarıldığı icin erken doğum olabiliyor 🤷♀️ Ay sorma o soyulmayı bende takıntı yapmışım ama asla sıkmıyorum yani😁 ablam 40. Haftasına geldiğinde ebe göğüslerini uyarmasını söyledi 2 gün sonra doğurdu😬
Mihsu Melismelo ya yok ya öyle olsa şayet emzirme sorunu olmaz sütün gelip gelmeme durumu her zamanında doğurandan şarıl şarıl süt akar ben çok oynadım mememle bir ara sana meme fantezilermi anlatırım 💋💋💋😅
Mommeryy Cok sag olun kızlar çok teşekkür ederim iyiki varsınız 🥰 dokunmamaya gayret edeceğim insaAllah