Uzun uzun yazıp kimseyi bunaltmak istemiyorum.
Zorlu bir bebek sahibi olma süreci, zorlu bir hamilelik ve acil bir doğum hikayesinin ardından ben yoğun bakımdan çıktım ama kızım hala küvöZde. 34 haftalık ama 30 haftayla uyumlu doğdu. 12 gündür bi ileri bi geri gelişimini takip ediyorlardı ama bugün kakasında kana rastlandı. 2 ihtimal üzerinde duruluyor ya protein alerjisi ya da nekrotizan enterokolit..
Ve nek hastalığı çok ciddi bir durum. Sizden ricam küçük civcivim, canım kızım, Erva’m için birer ayetel kürsi okuyup dua etmeniz.
Sonuçları inşallah o hastalığı göstermez.