Kizlar ilk bebegim 29+3 haftalik hamileyim. Bugun kontrolüm vardi ve doktor bebek kuçük ve çok asağıda erken dogum yapabilirsin dedi cok korktum iğne ve ilaç yazdi ağır kaldırma bolbol yat dedi. Ama ben çok korkuyorum daha bebegim cok kucuk ona birsey olsun istemiyorum. Tabi Allah ne derse o olur ama benim evde yapabilecegim tüketebileceğim faydali seyler var mi onerilerinizi banada soyler misiniz?