Ayvaaaaaa
Hannah
Humus
Evet, dediğiniz gibi yalancı sancı olsa gerek. Erken telaş yapmışım 🤣 bugün kontrole gittim her şey normal görünüyor dedi. Nst de bişey de çıkmadı. Ama sürekli bel ağrısı, kaşık ağrısı çekiyorum. Anlayamadım 🤷♀️ Gerçi atarsa şafağımız 11. İnşallah erken gelmeye kalkmaz.