mavininhertonuu Kızlar ihtiyaç listesinde mutlaka olan birşey mi herkes mutlaka alıyor mu doğum öncesi, doğumdan sonra mı alınmalı sizce
Mihsu mavininhertonuu var benim bir sürü bir iki sefer birinintaktım sonra duruyor ha birine vericem diye
SbhtYlmz mavininhertonuu Ben çok kullanışlı olcanı düşünmüyorum kasımda doğum yapcam için sadece bir tane emzirme atleti aldım oda bulunsun die.onun dışında normal çok destekli olmayan yumuşak sütyenler daha kullanışlı olacaktır die tahmin ediyorum
yabadabaduu mavininhertonuu ben sadece bir tane emzirme sutyeni aldım her zaman takacağımı düşünmüyorum sütüm gelirse allahın izniyle çokta akmazsa evdede zaten sutyen takan bi insan değilim hiç takmam😂 bende bir tane yeterli diye düşündüm
mavininhertonuu Mihsu Maşallah, bende emin olamadım ya fazla fazla alıp doldurmak da mantıklı gelmedi örnek sen kullanmamışsın mesela, 1 tane alayım memnun kalırsam alırım değilse boşuna almamış olurum o zaman
Mihsu mavininhertonuu yani sen bilirsin ben aldım bir sürü lastik kısmı sert meme bedenine göre alınca o lastikler sırtın içine giriyor resmen onun yerine normal sütyen takmak daha mantıklı gün içinde :)
mavininhertonuu Mihsu Tecrübe sonuçta dikkate almak lazım 1 tane alırım bulunsun duruma göre bakarım 😀
mavininhertonuu SbhtYlmz Bende Aralık atlet daha mantıklı geldi tabi, olmadı emzirme özellikli 1 adet alırım dediğin gibi yumuşak olanlardan alırım daha çok
Bebekliannee mavininhertonuu hiç hiç gerek yok. Daha alıp kullanani gormedim bende dahil. Hiç kullanmadım öne ucunu aciyorsun emziriyorsun ya zaten meme verince direk memeyi çıkartıyorsun veriyorsun azıcık etrafı kapalı olsa ne olmasa ne. Bir yere gidince de syni şekilde müsait yerde kendine yer bulup emziriyorsun örtuyle emzirme odasıyla vs. Yine aynı şekilde çıkarıp veriyorsun. İki üç parmak birşey kapatıyor sütyen . Yinede sen bilirsin canım
Sevensevilen mavininhertonuu https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5271249/1919681 Ben bundan aldım üç tane. Göğüs kısmında pedi var rahat olur herhalde
Semanur21 Sevensevilen bunlar çok aşırı rahat bende aldım çok memnun kaldım hiç sütyen takmadan bunu kullanıyordum rahatta emzirebiliyorsun
Tubacngl mavininhertonuu Bende almayı düşünüyorum 2 tane ablam baya kullanışlı dedi 2 kızında da kullanmış ve halada günlük evde kimse yokken kullanıyo 6 yıl oldu sadece göğüs ucunu belli ediyomuş o kadar
Erbe Tubacngl onun içinde göğüs pedi koyabilirsiniz ben bı cupli iki cupsiz aldım onlara göğüs pedi aldım e bebekten onu koyuyordum çok çok rahat ettim ikincidede şimdi kullancam
mavininhertonuu Tubacngl ya açık kısmı varya ben emzirme harici kullanabileceğimi sanmıyorum rahatsız olurum 🤦🏻♀️
Kahvekolik mavininhertonuu ilk hamileliğimde atlet süngerli ve süngersin sütyen almıştım sadece kaplı sütyeni kullandım hatta içinden geçtim şuanda hamileyim rahat oluyo diye gene onu takıyorum sürekli