asyagibi Var mı kızlar ilk tecrübeniz de keşke yapmasaydım yada şimdi ki aklım olsa şöyle yapardım dedikleriniz? Birbirimize Işık Olalım🥰
Deletedmom_110 asyagibi kızım henüz üç aylık ama o kadar ettiğim tecrübeler var ki hangi birini söyleyim en basiti sarılığı geçmiyor diye saatlerce ağladığımı bilirim sütüm kesilmisti şimdiki aklım olsa onun geçici bişey olduğunu bilir ağlamazdım🙃
Bebekliannee asyagibi kızım 2 yaşında. O kadar çok şey var ki. Ay her kontorle gittiğimde kaç gram kaç olması lazım vs. Hep takip ederdim. Oysa gerek yok. Doğunca zaten herşey meydanda . Çok üstüne düştüm aman birşey olmasın doğunca göbeği hemen düşmedi ugrastidi beni hemen aglakliydim . Çok kasmaya gerek yok şuan 2.yi düşünüyor inşallah yine aynısı olmam 😂 beteri olmayayım da
Busra1 asyagibi doktor 5.5 aylık oldugunda kontrolüme gittigimizde kilo alımının yavasladıgını ek gıdaya gecmemiz gerektigini sölemisti bütün hayatım boyunca o günü beklemiş gibi cocuga birden yüklendim aşırı kabız oldu bagırsakları bozuldu sanki açlıktan ölecekmiş gibi panikleyip daha beter yapmıstım oglum 3 yasında hala vicdan azabı cekerim o konuda😞
Sarahh asyagibi şimdiki aklım olsa daha çok bakardım, daha çok zaman geçirirdim. aslında tüm annelerde olduğu kadar zaman geçirdim ama o kadar çabuk geçiyorki zaman şimdi 2 yaş 6 aylık .eski resimlerine, minik hallerine bakıp özlüyorum
asyagibi Adamiranin__annesi Bende erken gittim sıcak su havuzunda yatmıstım açılmam 7 cm olana kadar.. Çok duydum arkadaşlarımdan sürekli birileri gelip gidip aşağıya bakıyorlarmış 😂
Misssitare Deletedmom_110 bende ağladım🥲 kilo kaybıda olmuştu 2 güne düzeldi ama Annelik zor gerçekten🥲
asyagibi Bebekliannee hahaha😂😂 ilk tecrübe diyelim bende aynıydım 😂 hayırlısı olsun inşallah❤️ bende tekrar hamileyim 12+3 🥰
Adamiranin__annesi asyagibi evet ya o bakmalar çok kötü oluyo ellerini sokuyorlar iyyyy oyuzden Bidaha asla erkenden gitmem
Deletedmom_110 asyagibi Aynen öyle valla bu takıntılarım yüzünden lohusalık hep hastanede geçti doktor bile gelme artık diyordu en son dedi ki emmezse aşırı huzursuzluğu varsa ve ateşi varsa gel onun dışında gelme dedi😂
asyagibi Deletedmom_110 hahaha ayy 😂😂 ama üzerine bu kadar çok düşülen çocuklar hep kırılgan hassas çok çabuk hastalanıyorlar biliyor musun benim kızım öyle.. Eltimin kızı var Allaaahh yerden ne bulsa yeeer üst baş ayy benim kızdan iri dayanaklı maşallah 😂
Deletedmom_110 asyagibi bunu çok duydum sanırım ilginç bir şekilde doğru aslında öyle olmak gerekiyor ya😂
asyagibi Bebekliannee ilki 3 yaşında şimdi 12+3 🥰 daha erken düşündük ama pcos vardı bence ilaçsız kendiliğinden oldu çok şükür
Bebekliannee asyagibi doğunca hemen hemen 4 yaş olacak aralarında çok iyi. Ben ekimde hamile kalırsam 3 yas olacak aralarında (tabi kalırsam ) 3 yas çok mu az ya bilemedim
asyagibi Busra1 canım benim 🥰 üzülme hepimiz yanlışlar yaptık isteyerek bilerek olmadı ki ❤️ Allahım bağışlasın geçti bitti ❤️ Benim kızım 3 aylıkken kabızlık başladı 1 buçuk yaşına kadar devam etti hafta da 1 kere kaka yapardı lavmanla fitille ıkınmaktan morardı kan gelirdi ne ilaç denediysek doktor gözetim altında hiçbişey fayda etmedi diri diri öldüğümü hissederdim elimden bişey gelmezdi. Allahım acılarını göstermesin ❤️