gulin-35 Yvz2123 suan bunu okurken benımkının delı gıbı hıckırması pekı😀😀cok rahatsız edıcı gercekten ıcım daralıyor uzun suruyo bıde
annesinin_alparslani Yvz2123 bende bı ara korkmuştum. Kalp atışı gibi güm güm yapıyor 5 dk falan sürüyor. Normal bir durum ama.
EzgiCafer Yvz2123 bende hissediyorum bende genelde yemek yedikten sonra oluyor ve biraz uzun sürüyor.
Mucizebeklerkennn Bende de akşam oluyor gecen hafta farkettim 😇 kasigimin o taraflarda oluyor pıt pıt şeklinde . Ama biraz uzun sürüyor bizim 7 dakikayı buluyor neredeyse
tombul0bebek Yvz2123 33+6benim de oluyor ama hıçkıran bebek sağlıklı diye duymuştum o hıçkırdıkça seviniyorum o yüzden 😁
Yvz2123 tombul0bebek öylemi ilk defa sizden duydum çok sevindim rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşalah 🤲