Rabia54 yarın kendi doktorum görecek beni , dün telefonla yönlendirdi hastanedekileri zaten ben bebeği acilde devlet hastanesinde gördüm. İnsallah sağ Salim sen de tamamlarsın sürecini Allah yardımcımız olsun ,stres yapıyorum cok fazla biraz rahat olmam lazım sanırım 😞 bir de bol bol su iç dedi acildeki doktor ve dikkat ettim ben iki gündür çok az su içiyorum.
Progestan verir belki yarın gittiğimde