Kizlar dogumuma son iki gün kaldı inşallah spinal anestezi ile sezeryan olacağım.. nedense belden vurulan iğneden çok korkuyorum ama bebeğimi de çıktığı an görmek çok istiyorum kendimi motive edip cesaretlendirmeye çalışıyorum ama normalde de kan aldirirken bile iğne olayına karşı çok hassasım bu konularda tecrübeli olanlardan tecrübelerini duymak istiyorum .. 🤲