Genel olarak gebelikte mecburen yapıyoruz. Ama ne olursa olsun bir gün temizlik yapın, bir gün yemek. İki günlük yemek yaparsınız daha az yorulursunuz. Ben de ilk zamanlar öyle yapıyordum. Daha önce bir bebeğimi düşük yaptım. Ama Allah’ın izniyle yavaş yavaş yapın siz, birşey olmaz