Tgcehalil Kızlar 3 senedir çocuğum olmuyor artık bı yerden başlamam lazim ama iyi bir doktor bulmam lazım Kayseri’de sistem hastanesi Gökalp öner var biliyormusunuz nasıl doktor acaba
Tgcehalil Naz12- ya yanlis anlamazsaniz ne kadar zamandır olmuyor bide sizde veya esinizde sıkıntı varmiydi yanlis anlamayin bende düşünüyorum da o yüzden
Naz12- Tgcehalil Ha sıkıntı yok bende 7.5 cm çikolata kisti var sene kimyasal gebelik geçirdim yaşımda 26 amh 0.93 doktorum da 3-4 tane yumurta sayısı yaşa göre az o yüzden tüp bebek tedavisine başladım eşimde bir problem yok
Glsm-- Htc3866 ben devlette yaptırıp sonucu doktoruma götürdüm. Devlette yaptiracaksan doktora önceden kaç mg lik icecek istediğini söyle yoksa onlar direk 50 mg yazıyorlar
Anneperi Tgcehalil Ben İstanbul dayım önerim Zeynep kamil imkanın varsa sultan seren karakuş çok iyi bir doktor tavsiyemdir