Krnn1 Bossan hast. Dilara bassat. Bende 8. Ayda keşfettim 😂 kısmet orda doğum yapacağım allahtan bişey olmazsa
OzlmErdl Krnn1 dogum ne kadarmış acaba sezaryen bide bende diğer bayan doktora gidicem yarın nasil acaba
Krnn1 Burculala 4bin demişlerdi geçen ay. Ama salı günü gidicem doğumum yaklaştı zaten muhtemeln tarih falan alıcaz. O zaman sorunca yazarın yine buraya