Kızlar 30+6 yım dün az bir lekem oldu ama çok az minik doktora gittim kendi doktorum konferansta olduğu için başka doktora gittim normal muayne etti ultrason ile bebek dedi 3 hafta sonra yerleşmesi gereken yere şimdi yerleşmiş dedi bebeğin kafası aşağıda nts istedi sancı falan hiç bişey çıkmadı 3 hafta sadece yatıp dinleneceksin dedi yani anlamadım ben böyle durum yaşayan var mı yani bebek kanala mı girdi dedim gelmesi gereken yere erken gelmiş dedi ona da net bişey demedi pazartesi kendi doktoruma gideceğim eğer erken doğum yada bişey olsa alttan muayene falan ederdi dimi açılmama bakardı hiç bişeye bakmadı lütfen yanıtlayın