Merhaba herkese dün Marmara eah gittim kesenin boş olduğunu kürtaj olmam gerektğini söylediler,işlemi anestezili mi yapıyorsunuz diye sordum,talepte bulunursun ama yoğun bir hastane anestezi sırası gelmez dediler bende imza verip ayrılmak zorunda kaldım. Yakın zamanda yaptıran varmı hangi devlet hst anestezili yapıyor bu işlemi? İst Anadolu yakasındayım Tuzla’da..