Kızlar 26+1 haftalık oldum bugün kontrolüm vardı doktorum şeker yüklemesini yapmayacağım dedi. 3 hafta önce gittiğimde bebek ve sen hızlı kilo alırsanız yaparım dedi bebeğim 3 haftada 190 Gr ben 800 Gr almışim diye gerek duymadı oysa 21+0 da perinatalog kesinlikle bekleme 24. Haftayı falan mutlaka yaptır. Çünkü annemde var şeker bide benim crp asla ve asla düşmüyor hep 16 20 gebeliğin başından beri perinatalog bu normal değil şekerdende olur o yüzden sakın bekleme yaptır dedi. Birde ben kilolu hamile kaldım buna rağmen doktorum yapmicam dedi. İstedim de hayır dedi neden olarak bişe demedi ama içim rahat değil. Başka doktora mi gitsem özel takipliyim?