nfssultan1
Canım çikolata felan çekince ben yiyordum bebek hava yutunca da gazlanıyor zaten yani o kadar derine inmemek lazım 😀 mercimek, fasülye, nohut,kola tüketmeyin yemeklerin içine kimyon katın. Süt ve süt ürünleri tüketirkende dikkat edin fazlaya kaçmayın sütte laktoz olduğu için hem gaz yapar hem sindirimi zor