Sinemberkehan Merhaba kızlar. Yarın Rahim filmi çekilecem. Bir gün Öncesi dikkat edilmeli bir şeyler varmı? Yaptıranlar bilgi verirmi rica etsem
[silindi] Sinemberkehan Adetten 3 4 gün sonra yapılıyor bildigim kadarıyla.Ve kesinlikle rahim filmi çektirene kadar cinsel ilişki olmayacak.Eğer olduysa bir dahaki aya çektir canım
mavipapatyaa Sinemberkehan bazi cihazlarda sıkışık idrarla yapiliyor bazilarindada boş mesane ile. İlk boş mesane ile yaptığım için ikincide de oyle sandim( farkli yerde cektirdim) idrarimi yaptım olmaz dediler birde bir saat boyunca durmadan su ictim😂 sonrasinda enfeksiyon riskine karşı dikkatli ol. Bir hafta korun bazi doktorlarda 15 gun diyor. Ama korun muhakka kimyasal ilaçla islem olduğu icin vücudunda o sekilde gebe kalirsan sakıncalı oluyor. Hmm oncesindede iliski olmiycak yani adetten iki uc gun sonra cekiliyor. Her ihtimalle karşı iliski de yasak. Eger ki gebelik olusmaya basladiysa düşük oluyor
Aysse_krdg Sinemberkehan bende ağustosda çekildim bişey yapmana gerek yol ondan sonra 3 gün ilişkiye girme sonra devam
Minikmucizelere Adetten uc dört gun sonra cekiyor rahim filmine kadar iliskiye girme birde rahim filmine giderken yaninda pet götür kanama olabiliyomus ama bende olmadi farklilik gosterebiliyo heralde yanında bulunsun genede
Jaleisik Ben bu ay çekildim adetten 1 gün sonra kanamam ve ağrım olmadı belki herkeste farklı olablir bakalım bekliyoruz 🙏
Aysse_krdg Sinemberkehan bir kez adet oldum 14 Eylül de çekildikten 2 hafta sonra yani şu an 9 ekim adet tarihim onu bekliyorum inşallah bu olur
Gulcnny_2852 Mart ayında bende çekildim,az bir kanama oldu, anestezi almadım ama , anestezi ile de yapılıyor,ama iyi Bir doktor iyi Bir hastane de çekilmesi gerekiyor, basit bir işlem
Gulcnny_2852 Aysse_krdg ,herkesin bünyesi herkesi yapısı farklı ben ilk düşükten sonra çektirmiş tim ,sonra zamana bıraktım 4 ay sonra oldu, fazla stres gerek yok zamana bırakmak lazım