Seymahamza pardon da catacak yer aramissiniz . Zaten derdimiz başımızdan aşkın kurduğun cümleye bak ya terbiyesizlik yapmayın lütfen. Burada kimseyle kavga etmedim ilk olmasın. Demek istediğim doktor bakmıyor sekreter bakıyor. Kadın elini soktu açılmaya bakmak için eli daha içerdeyken kanama da yok açılma da diyor elini bı çıkardı elinden kanlar süzülüyor. Bu ne diye tersledim konuyu kapatmaya çalıştı hemen doktoru cagirdi. Ben de onu adam akıllı doktor sanıyorum. Herkes biliyor devlette neler yaptıklarını. Dün 3 dkda bir kasılmam olduğu halde eve yolladılar beni bu mu hastanelik olmayan kişi. Yeminle dellendim ya ayıp sizin yaptığınız ben burada ne strese giriyorum siz de mum diktiniz haktır hak.!!!!