Ozlm0916 annelinkoo hele doğdukta 3 4 gün sonra sarılık için elinden kan aldılar onunla birlikte bende agladm hastanenede doktor agladigimi gorunce beni sakinleştrmşti
annelinkoo Ozlm0916 😄 öyle oluyo ya zamanla alışıyo insan çünkü aşıydı falandı baya ağlatıyolar malesef çocukları
Dilaraortacc1 Ozlm0916 ya 10 dklik islem ne kadar pahalı 🤦♀️ humanin yanında bi özel klinik var ora da 900 tl ye yapıyormuş daha uygununa bakıyorum ama zor sanirim
Ozlm0916 Dilaraortacc1 aynen canim hersey asiri pahalandı ben erciyes hastanesinde dogum yaptim belki sunnetide orda yaparsam indirim olur
Dilaraortacc1 Ozlm0916 valla bende hüma da yaptım sunnet 2000 orda doğum oldugu için 1600 dediler pek indirim olmuyo🤕
Ozlm0916 Dilaraortacc1 sagol canim bilgi verdigin icin doktoruma sordum ama bilmiyorum en iyisi hastaneye sormak
annelinkoo Ozlm0916 olur muu 6 ay var 12,18,24 ay var. Tabi yaptırmak istersen. Bir de ücretli olanlar var onlar da isteğe bağlı (rota ve menenjit)