Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 5h hamileyim ve çok tecrübesizim. Şuanda medical park’ta reyhan arpacı hanıma gidiyorum ama şüphelerim var. Tavırları mesafeli, kendimi yakın hissetmiyorum ve bu doğumda sorun olur mu bilmiyorum. Tecrübeli kişiler bilgi verirse ya da tavsiye de bulunursa sevinirim. Reyhan arpacı ile ilgili de bilgi alabilirim, daha önce tecrübe etmiş var mı, ya da daha iyi bir doktor tavsiyesi olan var mı?