gullokumum Kizlar ben 33 yaşındayım ve ikinci bebeğinize hamileyim normal doğum bekliyoruz. Doğum esnasında tuplerimi bağlatmak istiyorum daha önce yakını bı tanıdığı olan varmı acaba. Sezeryanda kesisiz yapiliyo ama normalde nasıl oluyo bilen varmı acaba
Minigimle Bende normal yapacağım inşallah doktor normal doğumda tüp.baglama olmaz dedi sonra yapalım dedi
gullokumum Minigimle yaa bende nasi heveslenmistim bu gittigimde doktorla konuşmayı planlıyordum. Göbek altından kesi yapılarak baglaniyo doğumda olursa kesi olmaz demiştim kendi kendime. Tesekkurederim bilgi için 🙏🌼