ikramomm Hanımlar içinde 28 adet var ve kimisi bitince direkt devam diyor ama kimisi de bitince 7 gün beklenip tekrar başlanmalı diyor kullanan varsa yardımcı olabilir mi 😳
ardenmoms ikramomm hiç bırakmadan kullanacaksınız 7 aydır o şekilde kullanıyorum regliyken de kullanılıyor yani
ikramomm ardenmoms acaba hapın yan etkisi oldu mu ben hapı alalı 1 ay oluyor daha kullanmadım adet olmayı bekliyordum bugün başladım daha
ardenmoms ikramomm Adet olmaya boşuna bekliyorsun canım kullan hap adet yapıyor zaten ilk kutu bitince adet olursun büyük ihtimalle dediğim gibi sadece onu kullanıyorum korunmak için bir yan etkisini görmedim