Sans45 Kızlar 3 hafta sonra ikili tarama testi yaptircam devlet Hastanesi’nde ücretsiz olduğu için sonuç kaç günde çıkıyor acaba yeni yaptıran var mı ?
melisa_dzgn61 Sans45 benim gittiğim devlet hastanesinde 2li tarama testi yapmıyorlardı özel hastanede yaptırdım avrupa yakasında 300₺ ye 3 günde çıktı 3 lü tarama testini devlet hastanesi yapıyoruz dedi onu da devlette yaptırdım 10 gün içinde çıkıyor hastaneden hastaneye de değişebilir 🥰
Kbr2 Sans45 evet hastaneden.hastaneye değişiyor devlwt en az 10 günde çıkıyor ben üniversite hastanesinde takipliyim 2 günde cıktı.
beybito27 Sans45 Kan testi sonuçlar vs çıktığında mesaj gelir size. Sonrasında hesaplama yapılır. Toplamda bir 10 gün sürer. Eğer doktorunuz özel hastanede ise devletten çıktıları alıp doktorunuza götürün. Sistemde hesaplanmış halı yer almıyor çünkü. Bu da ek bilgi olsun 🤗
beybito27 Sans45 ben aç gitmiştim. Kan verdim. Sonrasında doktor ultrasonda inceledi. Bebek aç olduğum için hareket etmedi. Yemek yedim, bir test için daha kan alındı. Ardından ultrasonda yaklaşık 20 dakika inceledi. Bebeğin zıplaması gerekiyor dedi.