12Gzde12 Ya hem sigarayı içmek istemiyorum vicdanım. Çok ağır basıyor hemde dayanamıyorum sizler ne yapıyorsunuz bu konuyu
1prensannesi__ 12Gzde12 Bende gebeliğimden önce çok içen biriydim hamile olduğumu öğrendiğim zaman çok zorlandm bırakamadm yine ara ara 1 -2 tane çok içime cekmeden nefsimi köreltcek şekilde iciyordum ama sonra araştırıp bebeğe baya zararı olduğunu öğrenince direk kestim çok zorlandım hayla canım istiyor ama bebişim sağlığı için tutuyorum kendimi küçük bi can onları o havaya maruz bırakmaya hakkımız yok bence 🤗
Mello29 12Gzde12 Ben sigarayi bıraktıysam dünya üzerindeki herkes bırakır cift cizgiyi gördügum an bıraktim zaten 1 yıl o cizgiyi görmeyi bekledim minik yavruma kıyamazdim simdi bazen rüyamda ictigimi görüyorum kabus gibi oluyor hemen korkup uyaniyorum sizde bırkabilirsiniz 2 3 haftaya geciyor o istek
Nutelllaa 12Gzde12 dün hiç içmedim zaten günde iki tane içiyordum sigaram da yoktu ama almadım ben ilk bebegimde bırakmıştım emzirmeyi bırakınca tekrar başlamıştım o yüzden artık daha kolay gibi geliyor bilemiyorum
[silindi] 12Gzde12 Sigara kullanan biriydim taa ki 2 gün önceye kadar☺️2 gün önce öğrendim ve anında bıraktım içmeyi de düşünmüyorum 🌸
civcivim0 Bebeğinin kucağında olduğunu hayal et. Sigara içiyorsun ve dumanını bebeğinin yüzüne üflüyorsun. Yapar mısın böyle bir şey? İşte karnındayken de hiçbir farkı yok bundan.. Her canın sigara istediğinde bunu düşün, inşallah bırakırsın.
Boncukoyunu1 Vallaha ben deli gibi sigara içerdim. Arka arkaya 3 4 tane. Günde rahat 1 paket biterdi. Hamileliğimde azaltmıştım ama bırakmamıştım 34.haftaya kadar. Bebeğimin eşi aşağıda kalmış sezeryan olacağımı öğrendim ve araştırınca sigara yüzünden olabileceğini gördüm. Paketim bitmişti kontrolden 1 gün önce. Bir daha da almadım. Şuan 37 haftalığım. Kendimi eve kapattım arkadaşlarımla buluşmuyorum ki içmeyeyim. Baya alıştım
Semilk05 12Gzde12 linç tayfa burfsysa yazayım hemen. 🫣🥵 evet bırakamadım elimden geldiği kadar azalttık içine çekmiyorum kolay kolay ama hiç ne mide bulantısı ne tiksinme hiç bir şey yaşamadım vicdan azabı cekiyorum evet. Günde 3-4 taneye düşürdüm normalde 1 paketi dayıyordum günde çok içiyordum. Bu kadar başarabildim 🥹 içerken vicdan yapıp yarıda atıyorum midem bulanınca sigara yakkyordum tiksineyim diye mide bulantılarımı geçirdi resmen çok kötü bir durum biliyorum ama bende durum bu 22. Haftadayız.
Pamuk-28 Semilk05 bende böyleyim işte bazı günler 5 taneyi buluyor . Hiç tiksinmedim hep canım çok istedi 😣 evet çok zararlı hemde çok ama olmuyor işte bile bile nasıl içerim anlayamıyorum . Kendime çok dua ediyorum aklım başıma biran önce gelsin diye
Semilk05 Pamuk-28 yani sınavım mı bu bilmiyorum ama cidden çok zorluk cekiyorım bırakamıyorum. Bazıları yazıyor bebeğini düşünsen bırakırsın diye çok post açtım ama elimden gelenin fazlasıyla bırakmaya gayret ediyorum zaten
Aselinannesi3 12Gzde12 Pasif sigara dumanı dahi bile hem anneye hemde bebeğe ciddi zararlar verebiliyor annesi. Düşün iyice bırakırsın bence bebeğin için. Bende çok zorlandım ama bıraktım içmiyorum uzun süredir. Tabii ki halâ canım çok istiyor ama bir şekilde başka şeylerle üzerini kapatıyorum. Meyve yiyebilirsin mesela veya havuç. Sakız çiğnemekte iyi geliyor. Bazıları 9 ay boyunca içtim hiçbir şey olmadı diyorlar. Bana diyen çok oldu ama herkes aynı değil. Bence resmen teşvik ediyorlar. Dinleme sen. Zararlarını araştır. Videolar izle bırakacaksın🌸 Bebeğin için👼
Mucizebeklerkennn Bende bebeğimi kaybettikten sonra çok sigaraya sarmistim günde bir paket içiyordum. Tesadüfen tekrar hamile olduğumu öğrendim ve o gün bıraktım. Canım istiyor mu hemde nasıl sigaranin kokusuna bile hastayım. Ama bir tane bile hamileliğimde içmedim. 33. Haftadayim. Çünkü bir can var içimde ve bunu yapmaya hakkım oldugunu düşünmüyorum. Allah korusun hasta olmasına sebebiyet verrmek en can alıcı noktası. Birakamiyirum diyebilirsiniz o zaman günde sadece bir tane ile sinirlandirin. Gerisine ben çok inanmıyorum. Krize girerdim çünkü ben. Ben bırakırsam herkes birakir