mhrbny maalesef doktorların teselli etme gibi bi durumu yok, fetal DNA yi erken haftalarda öneriyorlar çünkü bir sıkıntı olursa geç kalınmış olabiliyor, amniyosentez kesin sonuç verdiği için öneriyorlar yaptırıp yaptırmamak size kalmış ama kendinizi üzmeyin ikili taramanız iyi çıkmış zaten