genccanne Arkadaşlar kendime gecelik alt üst takım sabahlık ve elbise sabahlık aldım ikisi 550 tl denk geldi denedim beğendim harika bedenime yapışmadı salaşca gayet güzel oldu yumuşacık sadece azıcık kokusu var ama yıkayınca geçer beğendim öneri isterseniz bilgilendiririm
Alparslann genccanne bende aldım effortt marka harika birşey sabahlikli 410 TL indirimde yakaladım benimkide 500 gecikti fiyatı
Deletedmom_85 Forum kuralları gereği, link paylaşımı yapmadan isim olarak paylaşabilirsiniz Annemiz, iyi forumlar 💜
genccanne Alparslann Çok iyi olmuş gile güle kullanım büyük beden bulmak biraz zor fiyatlarda iki katına çıkıyor
Deletedmom_110 genccanne Resim yüklemek için forum ana sayfadaki sol 3 çizgiden resim yükle kutucuğuna basarak veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
tazeanneveminigi genccanne boyunuz kaç acaba? Boyunuz nasıl oldu elbisenin acaba benim hoyum 170-173. Kısa olur mu acaba
genccanne tazeanneveminigi Benim 1.69 tesettürlüyüm iç elbise bir karışa yakın kısa ama dış sabahlık tam bilekte görünmüyor bacak