Emos07 Bugun reglimin gecikmesinin 3.gunu olucak sizce test yapayimmi? Yoksa pazartesiye kadar bekleyeyimmi cok kararsizim bilemedim napcagimi :(
GoktugAlp Emos07 Bnm test silik çıkmıştı sonra bi bi kac sonra doktora gittim Altan muayene olduk keseyi gördü doktor minik nokta
Emos07 Zeynepdgn50 cok sevindiim kan sonucunu bizimlede paylaşırmisiniz merak ettim banada tecrube olur🙂
yagmur089 Emos07 aynn canim bak ben kan verdim pazartesi saglik ocaginda bir gun snraya cikar deid sabredemedim gittim iki tne test aldim stn birinci yapmamla cikti hemn akşam bida yaptim ondada cikti