Kızlar 31+3 haftalığız. Geçen hafta kontrolüm vardı,doktor herşey yolunda dedi. Bebek baş aşağı dönmüş dedi. Ama sorun olmadığını söyledi. Kaç gündür de hareketlerini baya baya kasiklarimda da hissediyorum. Bazen de sanki vajinama vuruyor. Endişelenmem gerekiyor mu anlamadım. Başına gelen var mı?