Ozlm0916 fs2015 bebegim doğdu 2 bucuk aylik oldu bende bu şarkıyı söylüyom hergün 🤣🤣 kız valla hamilelik günlerimi çok özledim
Elif81 fs2015 38+3 = uyku haram üstüne mide yanması bide bacak krampları yokluyor arada Doğumu başlatmak için neler yapıyorsunuz hanımlar Ben pilates topu ile kanka oldum artık 😂
Ozlm0916 _edakrsu22 evet ya valla o günlerin kıymetini bilememişim keşke boll boll gezip uyusaydım 😅😅
Kbraataselim fs2015 şu anlık bir sıkıntı yok 41 e kadar kontrol edicez dedi. Pazartesi bir daha kontrolümüz. Pazartesiden sonra her gün gideceğiz😁
Ozlm0916 fs2015 sezeryan oldum canım doguma bi girişim vardı bide çıkışım görmen lazım 🤣🤣😂 güzel geçti şükür 1 gece kaldık çıktık hastanede 1 haftada tamamen toparlandım şimdi uykusuz geceler gazlı günler geçinip gidiyoruz 😂
fs2015 Ozlm0916 😂😂maşallah canım önemli olan çabucak toparlanabilmek zaten 😂olsun o kadar uykusuzluk ama🧟♀️
Ozlm0916 _edakrsu22 yok kız korkulacak bişe yok hemen alışıyorsun zaten iyiki doğurmuşum bebeğimi dünyadaki en kıymetlim benim o kokusunu dünyalara değişmem onu bana veren rabbime kurban olurum 🤲🍼🌸