Arkadaslar saglıklı gunler 32+5 ıkız gebeyim dun kontrolum vardı doktorum her seyın yolunda oldugunu soyledı tahlillerimde enfeksiyon da yok ama bugun yesılımsı yogun bır akıntım oldu. doktoruma ulasamadım sımdılk, basına gelen var mı dogum belirtisi falan olabılır mı? Tesekkurler.