Mylifeem Bugün 19+3 üm ve sonunda cinsiyeti öğrendim oğlum oluyormuş 😁 bu sene çevremdeki herkesin kızı oluyor bende hep diyordum benim oğlum olur diye doğru bilmişim 😁 daha hiç alışveriş yapmadım alışveriş için detaylıyı beklemem gerekir mi ?
Ebrar_65 Mylifeem gözün aydın canım benim Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah detaylı ultrasona bu haftalarda girebilirsin öyle alışverişe başla derim gülüm
Bengum Mylifeem güzelim detaylıdan önce sakın alışveriş yapma ☺️ Bana ilk kız dediler kız kıyafetleri alıyorken erkek dediler ve erkek olarak kesinleşti 🥰🤷♀️🥹
Gkceko Mylifeem bugün bende 19+3 üm ve ısrarla göstermiyor 😂😂 pazartesi günü randevum var herkes geç gösteren kız olur diyorlar bu da onlara kapak olsun 🙈🙈 eşim baştan beri senin oğlun olur diyor ama ben kız hissediyorum bakalım ne diyecekler 🙈🙈🙈
Faness Bengum ayyy çok geç değil miii nasıl dayandınız ve hiç çıkıntısı falan yokmuydu? Doktor kız demişmiydi
Bengum Faness doktor 16. Haftaya kadar cinsiyet söylemedi doktorum sonrasın da ise hep kapalı veya kordonlu denk geldi maalesef 🤦🏻♀️ Çok heveslerle gidip hayal kırıklığıyla geri döndüm ama şükür öğrendik artık 💕
Mylifeem @Faness hiç söylemedi bana bu zamana kadar devlete gittiğim için sürekli benim cihazım eski olduğu için bebek daha küçük cihazıma göre dedi bugün söyledi artık ☺️
Mylifeem @Gkceko bende hep kız hissettim ama rüyamda erkek görünce kendimi erkeğe yogunlastırdım bi kaç akşamdır eşimde erkek görüyormuş ilk başta çevremdekiler kız demişti sonradan erkeğe. Döndüler bugün bizde erkek olduğunu öğrendik bana doktor hiç söylemedi ☺️
Gkceko Mylifeem ayy sağlıklı olsunlar da kızımda oğlum da yok bana her ikisi de uyar ama kız bebekler daha kolay ve cimcime oluyorlar ya insan daha bi yakın oluyor elinde olmadan 🙈🙈
Mylifeem @Gkceko benimde ilk niyeyse kız çok istemiştim ama elimin tarafı hep ilk çocuk erkek sağlıkla gelinsin yavrularımız inşallah ☺️