Seyma-35 doktorum bana yazdı 2 aylıkken falan bi hafta kadar kullandım kendimi iyi hissetmeyince doktora yazdım 20 gün kullanma yeniden kan ver bakalım değerin ne olucak dedi. Ben daha uzun süre kullanmadım 1 ay kadar. 3.ayıma giriş yapınca sağlık ocağında değerime baktırdım değerim düzelmişti. Doktora yazdım ilaç kullanmana gerek yok ama yine de her ay değerlerine baktır dedi