lavanta35 Bu markayı kullanan var mı kızlar fiyat olarak uygun kararsız kaldım Lansinoh bunun 3 katı nerdeyse. Performansı iyiyse bunu alayım dedim
Emedko lavanta35 bunu ben aldm ama eli çok yoruyor cnm . Bir kaç gün kullandm sağım yaparken sütü az çıkarıyor bide . Bende bunu aldm elektrikli ve gayet uygun 200 tl fazla verip bunu almak daha mantıklı bence . Çekim gücü vs de gayet iyi ben memnunum . https://ty.gl/jg2gyazuz4
Nutelllaa lavanta35 manuel değil mi ben çok kullandım çekim gücü çok iyi .ama bı rde bebek markası olan baby mom kullandım bı tık daha iyi buldum onu
myangelson lavanta35 weewell çiftli elektrikli almıştım sadece 2 kere kullanabildim ama çekim gücü falan çok iyi geldi bana 3 kademeli 3. Kademesini açamadım bile biz alırken 450-500 falandı şuan çok zam geldiğini sanmıyorum
Cemre121 lavanta35 arkadaşım yeni doğum yaptı, ilk olarak wee bayb almış hiç memnun kalmamış, sonra mochi almış, tavsiyesi üzerine bende netten sipariş verdim 200 TL fiyatı