Kizlar dünde post açmıştım kasintilarim var diye. İlk gebeligimde kolestaz olmuştum yani daha önce yaşadığım.bir hastalık bu yinede fikir almak istedim. Çarşamba günü kan idrar verdim karaciğer enzimlerim düşüktü yani olması gerektiği gibiydi doktor sorun.yok dedi. İdrarda enfeksiyon var idrar kültürü bakalım bakteri varsa antibiyotik yazarız dedi o gün idrar verdim. Bugyn xikmis sonuç üreme var yazıyor. Dun sabahtan beri kaşınıyorum zaten değerlerim düşüktü ama kaşıntı başladı bende anlamadım.. doktorum pazartesi gelip sonucu gosterirsin demisti. Sonuç çıkmışken bugün gidip göstersem mi sonucu hemde kasintilari söylesem veya pazartesi mi gideyim sizce beklemek mi daha iyi gitmek mi bilemedim. Bebeğimin hareketleri iyi suan. Beklesem bisey olur mu? Bide üreme var yazıyor idrar kültüründe ne yapsam bilemedim. Devlet hastanesine gidiyorum doktoru arayıp sorma hakkım yok ne yazık ki sizce gitmelimiyim bugun ?